úterý 26. února 2008

Jeste drobny detail

Kdo nebude psat komentare na blog, tomu nic neprivezeme!!!!
M+K

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No dobre dobre, komentar :]

Musim se priznat, ze jsem to jeste necetl, bo jsem se od soboty nezastavil. Dneska v poledni pauze to prelouskam a zahltim vas komentari :]

sarka řekl(a)...

ty jsi,Martinku,fakt sikulka, jak pekne pises :)...my na matersky mame nastesti spoooouuusty casu na cteni ....nekdy...kdyz treba nahodou deti spi.

mamka řekl(a)...

Ahojte Marťušo a Katko,
opravdu jsem se lekla, že mi nic nepřivezete, tak raději hned píšu...
Jsem ráda, že si to tam tak užíváte, jen na sebe fakt dávejte pozor, ať nám pak taky budete moct osobně ukázat fotky a věechno nám ještě jednou vylíčit. I když pravdou je, že máš Maťko opravdu literární talent a měl mys začít psát...
Tady je všechno při starém, já jsem ještě do neděle nemocná, pak jdu do práce (konečně po 3 týdnech). Pro štěně jsme byli, je to malá čertice, ale je fakt kouzelná, no uvidíte sami až přijedete.
Mějte se tam moc fain, užívejte si, co se dá a už se těším na další zprávičky.
Pusu mamka

Valda řekl(a)...

Strašně dlouho jsme se s Petrem nemohli připojit, protože jsme zapomněli heslo, které jsme do Googlu zadali před pár lety. Celou tu dobu jsme se třásli strachy, že nic nedostaneme. Už máte za sebou polovinu. Nestojíte náhodou ráno v pozoru a nezpíváte státní hymnu? Máte smůlu, protože asi přijedete zase do mrazů, ačkoliv tady bylo 19.6 Celsiů.Něco zase napište, už jste se dost slouho neozvali. V&P&Máma

Petr řekl(a)...

Ahoj Kacko a Martuso, teprv dneska jsem se dostal k tomu si precist vase zazitky z Kostariky a musim uznat ze jsem to zhltnul naposezeni, jak jiz tady zaznelo opravdu mistrovsky napsany, uz se tesim na dalsi prispevek:). Zaslechl jsem od Kacky jeste pred odjezdem ze taky vyzkousite rafty, mohu jenom doporucit je to opravdu luxusni zazitek, kterej byste si nemeli nechat ujit. Tedy uzivejte jak jen nejlepe umite at je stale o cem psat. Petr

Ivetka řekl(a)...

srdecne ta pozdravujeme z prievidze a dufame ze ta nezozeru krokodily !:D! len tak dalej v pisani zazitkov je to velmi zaujimave :D

Anonymní řekl(a)...

Tak sup, uz jste dlouho nic neposlali...

Radha řekl(a)...

Prejist se krabu a jiny haveti furt lepsi nez bejvat toho krokodajla prejist se Martusaku a dalsich dvounohatcu. Ses pasak a pozdravuj intuici a hlavne Kacenku!

Moc fajn zapisky a mocky ctivy.
At vam to utika ppoommalluu .
Radus*

mamka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.